Totalkaos.. Totalkrasch..

1kommentarer

Panik..  räddningstjänst, polis, parkeringshus, ambulans, tåg, cigg, pizza, -->  </3.
- väldigt kortfattad beskrivning på dagen..


Jag orkar inte mer!
Jag pallar inte seriöst...
Detdär sista du sa va just precis vad jag INTE orkade me just nu..!



Försök inte prata med mig...
Jag är så jävla, rädd, ledsen, förbannad, orolig...
känner mig helt jävla åt helvete värdelös, fail äcklig cepe defpovmfb cnsAKJh½½½½½½½½½½!22WE, VCX
damp!!!
Har bara lust att slå ihjäl någon,
typ..  ....!!!!!!!!

Helvetesjävlamoderatnazistsverigedemokratsäckelanusslickarkuksugarhelvete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 kommentarer

Tina

29 Aug 2010 23:03

men fan vad jag hatar nazister och rasister :( att hata någon pga.. deras hudfärg/religion 0.o, och hudfärgen kan sånna inte rå för. Så hur patetiskt låter det inte att hata något för något dom är födda med. Som att hata någon för ett födelsemärke. Låter ju inte vettigt någonstans..

Kommentera

Publiceras ej