Man känner aldrig lyckan i en perfektion..

1kommentarer

Känslan av att inte räcka till,
känslan av att inte vara tillräcklig...
har jag väldigt lätt för att känna vilket jag har funderat på en hel del idag..

dendär gången när jag avr där och dom och dom var med, så gjorde han/hon det, osv..
tänker tillbaka som en polis som kollar på övervakningskameror,
spolar tillbaka, tänker och analyserar.

Det gör fruktansvärt omt när jag sammanfattat alla gånger,
Folk som jag gillar tycker alltid att mina kompisar är snygga,
stöter på dom eller något liknande..

Snackade med två tjejkompisar om det idag, och jag var tydligen inte ensamn om att känna så,
Men jag blir så irriterad,
För jag tänker alltid,
Varför duger inte jag?
Varför är jag otillräcklig för?
Varför duger inte jag?
Varför är dom bättre?

Sånt leder till panikköp av nya kläder,
att jag sitter vaken halva nätterna och grejjar med nya sminkningar,
Står med mitt hår alldeles för länge och fixar,
Och är allmänt depp..
Detta försöker jag komma ifrån,
Det vat mer ett problem förr,
Tycker inte han att jag duger är det väl fan hans problem,
Vill han hellre vara med min kompis är det inte mitt problem..
Sådära tänker jag mera nu vilket gör det hela lite lättare,

Jag har egentligen inte en aning om varför jag skriver detta så alla kan läsa det
Men jah, en blogg är ett bra ställe att dumpa dåliga saker på helt enkelt..

angående det över,
så blir jag lite comfused över mina reaktioner i såna sitvationer,
men jag har lyckats komma fram till att det beror på vilket psykiskt tillstånd jag är i och vilket humör.
1.  Jag blänger surt på min konkurent och beter mig allmänt bitchigt tills jag senare flippar ur och nitar personen.
2. Jag Orkar inte bry mig, tittar in i väggen eller ner i marken och tänkr på hru oduglig jag är.
3.  jag tänker "Fuck it! "  och går därifrån helt spontant.

trean är egentligen det bästa sättet att agera på,
med tanke på att ingen blir skadad och jag sitter inte och deppar..
sånthär och mycket mer brukar jag komma fram till på plågsamma tyskalektioner eller engelskalektioner när jag håller på att somna.
yesyes!



En ond Cirkel..

Just nu är jag bara allmänt trött och mår rent ärligt inte speciellt bra.
Jag borde plugga tyska tills imorgon men jag är somsagt trött och orkar inte.
Jag vill duscha, men jag orkar inte..
jag vill sova!
men jag kan inte sova för jag måste plugga och duscha,
Men jag orkar ju inte göra det, så då sitter jag och halvsover till Trevolt och tänker..
sen blir det tillslut väldigt sent, och ingenting blir gjort..


Fuck it...

1 kommentarer

becca

07 Oct 2010 12:18

Så mycket skit hon slänger ut på allt och alla tycker inte jag det är fel längre när folk hänger ut henne o sina bloggar.



Jag tycker det var hemskt när hon hängde ut hon den lite udda tjejen.. Hon är en hemsk människa..

Kommentera

Publiceras ej