Så kallade "Kompisar"

2kommentarer


Så kallade "Kompisar"
Det första den ena börjar med när jag går upp på perrongen är att börja trycka ner på mig.
"Där är Malin, hon är så jääävla snål asså, hon har typ ett helt paket cigg och hon säger att hon inte har, åh fyfaan!"
Jag står bara och kollar på henne, egentligen hade jag lust att ge henne en smäll på käften.
Men jag var till hennes fördel jävligt trött..
Dom andra gav henne bara konstiga blickar, det käns så fel att en barndomsvän gör såhär, vi har varit vänner sedan småskolan, vafan äre me dig?
Sen börjar hon babbla om alkohol och någon som hade fel psyke för att dricka.
- Jag har fel psyke?
Säger jag, då börjar idioten rent ut sagt att skratta.
- Det hittar du bara på för att du är en sån mes och inte vågar dricka, det vet du inte, du har aldrig varit full i hela ditt liv..  *Hånleende*

Hade det inte varit klockan sju på morgonen hade hon fått läppe spräckt eller något..
Seriöst, man säger inte så..
Jag har druckit, jag har varit full,
men det är ingenting jag snackar om, och speciellt inte med henne med tanke på att jag inte ens litar på henne till 40%.
Hon gllar att trycka ner på mig och själv framstå som supercool, vad som nu är supercoolt har jag aldrig fattat, men ah..
Skulle jag berätta en hemlis för henne, sen kommer hon i en sån sitvation där det käns bra att trycka ner på mig så skulle hon inte tveka med att berätta den...


Och en till.. som jag blev väldigt besviken på, detta är en kille.  som varit hur gullig som helst mot mig på msn..
Bara det att han är en liten Cunt IRL.
Han vill inte krama mig ens..
Och på msn tjatar han om att vi ska ha sex,
Seriöst, jag fattar inte..
Iaf, härromdagen blev jag rätt dissad och låg hemma och inte hade ngt att göra.
Då messar jag honom och frågar om vi kan hitta på någonting och säger att jag kan komma till honom.
Han svarar "Aah, vi knullar då va? "  jag började seriöst lipa.
Detdär tog jag typ som "Ah du kan komma hit om du har sex med mig"
Vafan är det för "Vänner"?  vi kan va om du har sex med mig.. 
Hur jävla mycket betyder sex för dig egentligen.. 
Blir så jävla förbannad...! :@ 
 

Jag orkar inte me falska typer längre..
bland undrar jag verkligen vem som är en sann vän?
Vem som verkligen älskar mig som som vän, och vilka som bara utnyttjar mig.

Inom en snar framtid kommer jag tappa tålamodet helt på folk som håller på som ovan.
JAg kommer ge dom en smäll, seriöst...    -.-"

2 kommentarer

adde

14 Sep 2010 10:54

Malin jag är en sann vänn, jag saknar dig väldigt mycket och jag känner mig hemsk som inte hunnit komma hem sen jag flyttade.

Jag kommer nog inte hem denna helgen men nästa, har du lust att träffas då? <3

Mallory

15 Sep 2010 22:53

Den där tjejen ska du bara skita i, hon tror hon är tuff genom att trycka ned andra, men det är hon som mår dåligt egentligen!



Killen, ja han vill bara ha sex då, skit i han!!

Kommentera

Publiceras ej