Jag flippar snart ur..

0kommentarer

Tänk om jag kunde radera mina känslor..
Och vi knde vara som innan, innan allting blev uppfuckat tack vare mig..
Jag gör precis vad du vill,
det vet du nog också..
Utnyttja inte det, behandla mig som om jag vore din bästa vän,
för det är precis det jag vill vara..
Varken mer eller mindre..
Och just nu käns det som att jag inte betyder ett jävla piss,
Du vill inte veta hur alla ord, allting du inte svarar på, dina statusar på Fb och texterna på bdb...
Du kunde lika gärna kört en kniv genom bröstet på mig, så jävla ont gör det..
Jag gör allt, du vet det, prata med mig, värdesätt mig förfan,
Jag flippar snart ur...




Förövrigt gick min intervju åt helvete igår..
han jag skulle intervjua kom aldrig och slutade svara på sms..
trevligt, verkar som att han gillar att sabba mina skolarbeten..
Idag ska jag skita i det och ta tag i det mer imon, och se vad som händer, annars får jag snoka rätt på en ny.

Idag är en sådan där dag när jag känner mig helt osynlig.
inga nya sms på väldigt länge,
mer än det som det stod att jag skulle dra åt helvete på..
men det var väl inget uppiggande direkt..
Nu sitter jag och lyssnar på Ebba Grön och undrar vad som händer ikväll...
Kanske blir det att dra till Simon?
Eller kanske någon fest..
Eller dra till Catzy?

Fast helt ärligt är jag så jävla trött på att fråga folk ela tiden..
Jag orkar inte känna mig som ett jävla.. ah jag vet inte vad..
Jag drar till Catzy..
för hon är fan den bästa och underbaraste vännen man kan ha..
hon sätter mig inte som ett jävla andrahandsval..
Hon blir alltid glad när jag skickar gulliga sms när hon inte mår på topp..
Hon ignorerar inte små betydelsefulla saker..
till viss skillnad från en annan person jag känner som behandlar mig som luft ibland!