Otroligt jävla trött

1kommentarer

Inte sovit många timmar alls inatt.
Somnade under bodet och vaknade en timma senare av att jag hade äckligt ont i hela kroppen.
förflyttade mig då och la mig på några stolar.
vaknar några timmar senare med ännu ondare i hela kroppen.
underbart  -.-

Sitter här som en jävla zombie och håller på att avlida av trötthet.

Nu ska jag sminka mig, så kanske jag inte se rlika trött ut.
Sedan drar jag över till a6 och letar efter en handelsbankenautomat.
Så jag kan ta ett kontoutdrag och hoppas på att jag har 300kr så jag ha råd med nya linser eftersom mina pajjade igår.
Det gjorde mig också jävligt ledsen.
300kr som en jävla oväntad utgift.

Well,  sen drar jag ner till stan och hjälper Djurens Rättarna med våran "Djurvänliga påsk"
sen ska jag egentlgien demonstrera, men känner att jag verkligen inte orkar.


Well..

peace out!