Jobb,Personalfest,kaos,depp,färgning av hår,pepp,Perkele!

0kommentarer

Rubriken är nog en mkt bra beskrivning på min dag.
Har jobbat som vanligt. Slutade dock tidigare på jobbet idag dock för att ha personalfest hemma hos Jonathan!
Har mått mer eller mindre halvpissigt till helpissigt hela dagen, så drog ifrån festen relativt tidigt.
Ibland går det bara inte att vara glad när ångesten tar varje tillfälle att angripa en, och när tankarna slår som en klubba mot huvudet och det käns som man går sönder innuti.

Vill i alla fall tacka mina fina kollegor!
Tror även att det var sommarjobbarnas sista dag idag.
Någon sa det till mig men vet inte om de gällde alla.
Kommer bli väldigt tomt i varje fall när massa försvinner.


Just nu sitter jag på mitt rum med blondering i håret.
Försöker få min mörkblonda utväxt blond och få bort det gröna som fortfarande är kvar i mitt hår.
Sen blire att kasta i vit hårfärg och se vad som händer!
I bästa fall blir det vitt.
I värsta fall blir det inte vitt.
Så det är bara att vänta å se.

Imorgon bär det av relativt tidigt mot Nyköping, Sjöslaget och Perkele!
Kommer bli underbart att träffa min älskade vän Emily igen!
Kommer bli asfint att se Asta kask (igen) Attentat och Lillasyster För första gången!
Och det kommer bli helt magiskt att äntligen få se PERKELE live!
Jag kan knappt fatta det själv att jag äntligen kommer att få se mitt älskade favoritband!
Det är trotts allt deras förtjänst att jag lever idag.
Synd bara att dom inte har en aning om det, dom skulle nog ta det som en stor komplimang om dom visste.
Det är verkligen inte alla som kan göra låtar som kan påverka en hel människas tänkande, syn och sätt att agera.
Det är vad jag kallar otrolig jävla begåvning!


Nu ska jag skölja ur blonderingen och kasta i hårfärgen!
Peace out!

Kommentera

Publiceras ej