Alla hjärtans dag

0kommentarer

Jag har väl aldrig direkt firat alla hjärtans dag, jag har mest varit bitter över att jag aldrig fått den uppskattningen som mina vänner fått. Förra året har jag ingen aning om vad jag gjorde, jag är kanske lika glad för det. året innan det satt jag på bilda och klippte ut framsidor till CD-skivor hela dagen.

Detta året blev det ändring på det hela.
Började dagen med att baka chokladmuffins, drog till bc och gav en av dom till Herman i alla hjärtans dag present eftersom han var bitter över att han var ensam, hoppas att han blev lite gladare iaf. :3
Sen blev det chill med fina vänner tills jag drog iväg till Tranås för att träffa min underbara pojkvän.

Hade det galet mysigt. Käkade muffins som jag tog med mig, sen gick vi till ett cafe där vi spenderade ett par timmar med att bara sitta och prata och mysa.

Helt underbart fint. Jag är så himla glad!
https://cdn2.cdnme.se/1849455/7-3/dsc_7152_511d81dbe087c337fc77214d_thumb.jpg
https://cdn2.cdnme.se/1849455/7-3/dsc_7153_511d81ea9606ee2d4860889a_thumb.jpg
Galet mys! ;'>

Kommentera

Publiceras ej