Hej igen!

0kommentarer

Livet börjar bli bättre. 
Det är jag jävligt glad för, jag är fri. 
Jag är fri från det jag tidigare var fängslad i, det som höll på att krossa mig totalt. 
Men jag tog mig loss, jag är på väg upp, mycket, väldigt mycket tack vara mina otroligt underbara kamrater. 
Jag vet inte vad jag skulle göra utan er, jag hade aldrig klarat allting utan er. 

Förövrigt så har skolan börjat igen efter ett helt underbart Vinterlov. 

Benjamin kom hit så fort lovet började, galet mys. 
Under julhelgen blev det ideellt arbete på Nyfiket och sedan begav vi oss upp till Göteborg, det var ett litet äventyr för sig. Hade otroligt kul och underbart trots att det hände en del relativt negativa saker som fick oss på flykt omkring i staden letandes efter sovplats. Det ordnade sig fint i alla fall. 
:D


Vi var glada och blöta på Nyårsafton!


<3


HAmnade också på Chili-Thai med Yenny, Wille och Timea. 
Galet mys!


Och på krogen i götet!

Kommentera

Publiceras ej