Det är sjukt... jag förstår inte ett skit..

3kommentarer

7 nya medelanden blinkar det på min mobildisplay.
texten på datorn, texten jag läste för någon minut sedan sitter fortfarande kvar,
som enjävla taggtråd runt hjärtat, det gör jävligt ont..
Jag minns i förrgår..
när jag bara satt och stirrade tomt framför mig med tårarna rinnandes,
rörde mig inte ur fläcken på minst en kvart..
kunde inte röra mig..
Som i ett chocktillstånd..
Likt den 6/5..
fast det var värre då...  mycket värre då,
men att känna den känslan igen skrämde mig..
Jag hade gett det en sista chans, alla sa till mig att det var fel person,
att det inte var bra, att jag skulle sluta med allting som hade med dig att göra..
Vet du hur mycket skit jag tog emot för din skull?
Vet du hur många vänner jag blivit osams med för dig?
vet du hur mycket jag offrade bara för dig..
Vet du att jag kunde gjort vafan som helt för dig..
Nu hände samma sak som jag var rädd för..
som alla mina vänner var rädda för..
Men nu är det som det är, och det är fan inte som jag vill..