Eksjö stadsfest

0kommentarer

Riktigt awesome, dock lite fail i början.
Brorsan å deras bil cepade, så dom satt fast ute i ingenstans och väntade på bärgning i en halv evighet kändes det som.
Det regnade satan, jag fick inte tag på staffan som hade min biljett..
håret började bli blött och lägga sig ner och jag hade som vanligt bara tröja och väst,
svinblött och svinkallt.
Allting ordnade upp sig ganska fint sen iaf.
Syrran kom och fixade in mig, jag fick tag på paraply och såsmångingom kom också brorsan, Cilija och resten av bandet!

Fick en hel del rätt bra bilder,
käns finfint!
Kommer att lägga upp dom runt den 6-7e September då jag får min nya dator,
hårdisken är full på denna.

Sen bar det iväg till efterfest,
Långt att gå, minusgrader, och dimmigt..

Väl där vara fullt party till 5 nångång då vi började bege oss tillbaka.
Mer fest blev det hos ngn brorsan kände,
Pallade inte dra dit så stack till lägenheten och sov!
Va svintrött!

idag drog jag hem från eksjö, trött som fan och allt detdära.
Nu ska jag fan sova!
Godnatt!

Kommentera

Publiceras ej