Otur träningstankar och några försök till att peppa

0kommentarer

Denna veckan har varit minst sagt hopplös. jag tycker att oturen har hängt över mig hela tiden. och inte minst över min pojkvän som drabbats värre än mig. mycket värre.
hoppades på att det skulle vända idag. men nej.

jag ställde klockan på 7:30. skulle egentligen gått upp runt 10 för att städa å fixa mig, dra in till min körlektion å sen möta Benjamin. drog mig upp och åkte till Aneby istället. tänkte möta upp honom där. ett försök o att göra allt lite bättre.
östgötapendeln bestämde sig då för att vara sen. vilket gav resultatet att han missade sin buss till Aneby. ibland suger verkligen allting.

Aja, det blev inte som vi tänkt oss. han är i alla fall på väg nu. jag är.snart tillbaka i Jönköping igen och ska ha körlektion.
hoppas som fan på att oturen vänder. orkar inte Me mer skit nu. mitt psyke är redan pressat från veckan. alldeles för mycket press. att vara biopolär förenklar inte saken. Men jag försöker stå upp ändå.

har suttit på bussen tillbaka och läst Samuel somos Blogg.
han har varit en förebild för mig sen jag träffade honom första gången. då var jag 14 år. hade precis gått med i unf.
Han har en otroligt intressant Blogg om träning och att uppnå sitt mål att gå ner från 117kg till 80kg på ett år.
det är grymt imponerande. människan är grym!

www.somo.se/blogg


Har börjat fundera op att göra en flik i min Blogg om träning. något liknande. fast mitt mål är att gå upp i vikt och i muskelmassa, framför allt. jag ska ku bli brandman. jag måste vara stark. sen vire det grymt att bli lite biff. på så många sätt. det har aå många fördelar. och lättsamheten att få tyst op dom där som under många år kallat mig klen tunn och liten. jag har väl aldrig varit något av det riktigt. men aldrig heller någon biff. well.. vi får se!
mitt mål är runt 70 kg. mer fett och mycket mer muskler! ;)

nu ska jag ha körlektion. hoppas på att det går super! sen får jag äntligen träffa min Benjamin igen. och förhoppningsvis försvinner oturen!

Hoppas att alla får en härlig helg!

Kommentera

Publiceras ej