Vidriga jävla manssvin!!!! :@

1kommentarer

Idag när jag satt och väntade på tåget hem från stan, så kommer en polare fram till mig i halvt panik och berättar att de suttit en man på bänken bredvid henne och tittat på henne och runkat.
Hon blev väldigt chockad och utbrast något i stil med "Va i helvete håller du på med??"
Han hade tittat skrämt på henne, stoppat in den och knäppt byxorna och mumlat "Ursäkta mig" innan han snabbt försvann därifrån och åkte iväg i en blå volvo av äldre modell.
Mannen var mellan 30 och 40 år, hade brunt hår, äckliga ögon och en blå tröja.
Han var runt 180cm
Jag och min polare letade rätt på polisen och anmälde detta.
Om någon skulle se denna mannen. Kontakta omedelbart polisen, eller slå ner honom mig kvittar det!
Idag när jag satt och väntade på tåget hem från stan, så kommer en polare fram till mig i halvt panik och berättar att de suttit en man på bänken bredvid henne och tittat på henne och runkat.
Hon blev väldigt chockad och utbrast något i stil med "Va i helvete håller du på med??"
Han hade tittat skrämt på henne, stoppat in den och knäppt byxorna och mumlat "Ursäkta mig" innan han snabbt försvann därifrån och åkte iväg i en blå volvo av äldre modell.
Mannen var mellan 30 och 40 år, hade brunt hår, äckliga ögon och en blå tröja.
Han var runt 180cm
Jag och min polare letade rätt på polisen och anmälde detta.
Om någon skulle se denna mannen. Kontakta omedelbart polisen, eller slå ner honom mig kvittar det! 


Jag förstår verkligen inte hur såna jävla pervon kan få existera i vårat samhälle.. 
Dom borde misshandlas grovt eller låsas in någonstans! 
Vem vet vad han hade gjort mot min kompis om de hade varit själva där sent på kvällen? 

Död åt svinen!!!!!!

1 kommentarer

Liisa

24 May 2012 17:03

vilka jävla svin det finns..

Kommentera

Publiceras ej