Uppdatering

0kommentarer

Nu var det ett jävla tag sedan jag uppdaterade här igen. Hela förra veckan hade jag fullt upp och var inte hemma något knappt. Måndags hade jag möte med nyfiket, sen körlektion efter det. Tisdags var jag på hööks med Mamma och Anna. Sen blev det att dra till Nyfiket och jobba. Onsdags drog jag ut till stallet och skulle rida, visade sig dock att min häst tappat sin skojävel igen. så det blev det inget med. Torsdags skulle egentligen gått åt till att städa, satt istället och väntade istället, på allt möjligt, blev ingen städning, blev däremot bjuden på pizza. det var inte helt fel. 
Fredags hade jag körlektion och ingen skola,  väldigt chill måste jag säga. Sen begav jag mig till råslätt på fest. 
Igår var vi hemma hos mig, jag, Iso, Oskar, Tommy och Hanna. Vi kollade på film, myste och ah..  blev kanske vittne till ett brott också. 
Läskigt. 

Nu ska jag iaf gå ner till pizzerian med Iso och Oskar: 

Upptäckte också att det blir väldigt drygt att skriva om massa shit väldigt sällan. Borde försöka uppdatera oftare, men det är svårt via mobilen och känns inte okej att sitta med det på skoltid. Hemma har jag rätt begränsad åtkomst till intetrnet dessutom, men det kanske man kan ordna, får se vad jag kommer på :)

Kommentera

Publiceras ej