STRESS

0kommentarer

Jag har alldeles fö mycket att göra i skolan nu. 
Projektarbetet + det feta worddokumentet med en sjuhelvetes massa babbel ska vara klart till på fredag. deytta fick jag reda på idag. jag som trodde att det var i början av Maj. Jävla helvete. 
Hoppas faaan på att min fotobok hinner komma, annars så vet jag inte vad jag tar mig till. Orkar itne med att bara få G på något som jag lagt ner så mycket tid och energi på. Aldrig!

Plus att jag har 5 IGn att fixa och alldeles för mycket uppgiter som står på kö. 
Mitt psyke säger verkligen stopp nu. 
Jag får bara panik, börjar kallsvettas och skaka. 

Jag önskar verkligen att jag slapp allt detta, jag önskar att jag hade kunnat göra det jag skulle i tvåa i alla fall. 
Usch!!! 


förtryck, helvete, skola, stress,

Kommentera

Publiceras ej