Jobb och Hc spelning..!

0kommentarer

Har jobbat i stort sett hela eftermiddagen och kvällen, bakat en himla massor tills imorgon. Då blir det nattfik på Nyfiket och även folkkök på dagen. Det blir fint. De blev i alla fall både bröd, soppa, cupcakes, chokladbollar, gelegrottor och muffins, allt veganskt såklart. 
Galet nice. 
Drog på hardcorespelning efter det och fotade, jag tycker egentligen inte om hc, men sista bandet var ändå rätt jävla bra. 


Jag är nog lite för narcisistisk för att inte ladda upp en bild på mig själv,
höhö. 

Anchor!
- Mer bilder från spelningen kommer när jag får tillbaka photoshop på min dator (jävla skola) 



Nu ska jag försöka skjuta bort alla dåliga tankar som nästan kväver mig. 
Jag måste sova, jag är trött förfan, men hur ska jag lyckas när orden går på repeat i mitt huvud? 
Jävla helvete. 
Jag kommer tvivla ett tag känner jag, tvivla på vad som är verklighet och ord sagda i ren panik. 
Men ändå.. Mina spekulationer grenar ut sig och finner hela tiden nya vägar, Paranoian slår igång och man kan inget annat än att känna paniken stiga. 

Kommentera

Publiceras ej