Den ljusa sidan av vardagen

0kommentarer

Sitter i skolan och ska snart göra klart min historiauppgift som ska vara klar idag. Efter det har jag planer på att bege mig till körskolan en sväng och plugga teori innan jag drar till folkköket.

På tal om körskolan så hade jag körlektion innan, det gick bra.
En hel del framsteg sedan sist, trots att det kryllade av både bilar, rondeller och människor på vägarna. (Ja, jag har problem med rondeller, speciellt dom flerfiliga, dem är läskiga!)
Fick i läxa att träna på Snabbare uppväxling, placering vid enkelriktat och väjningsregler. Det ska fixas på torsdag då jag ska köra till Falköping, då ska jag också införskaffa mig ett eget internet!  Asbra!!!

Imorgon ska jag till Stockholm med klassen på La Chapelle utställningen på fotografiska. Det blir asnice!

Pepp som tusan!

 

Igår hade jag det relativt fint också. 
Drog till Elin efter skolan med Hanna och tillverkade veganska semlor och drack te. Det var riktigt nice, efter det åkte jag tillbaka till stan och träffade morsan, vi fikade ännu mer, sprang runt i affärer och fyndade en del. 
Jag köpte bland annat en underbart mysig kofta för en 50-lapp. 
Så himla värt! :D 


Semlorna igår! 


Slänger in en bild på mig och Benjamin också. Saknar honom något enormt, och han är så galet jävla fin! iiiih :'') 
Nu vet ni det ;) 

Kommentera

Publiceras ej