Nattuggla (igen)

0kommentarer

Jag har verkligen varit en nattuggla denna veckan, tror inte jag somnat innan kl halv 2 någon kväll. 
Så jävla dålig är jag, vilken tur för mig att jag börjat skolan sent nästan varje dag, förutom idag, och då försov jag mig. Skärpning på det! 
Nu har jag fixat lite med bilder, våran kampanj om varför vi stödjer kulturhuset. 
Gör det ni också! 
http://www.facebook.com/events/135441483281973/?fref=ts


Imorgon kommer min fina pojkvän hit! 
Jag längtar som ett litet as, längtar ännu mer efter att ha snackat med honom i telefon för en stund sedan. 
Det kommer bli så jävla fint verkligen! Tagga! 

Nu ska jag ta en nattcigg och gå å lägga mig. 
Ska försöka ta mig upp vid 9 tiden imorgon och duscha å fixa till mig tills jag ska in till stan vid 11. 
Miip!!


Slänger upp några exempel på bilder till kulturhuskampanjen också! ;)

Kommentera

Publiceras ej