onsdag morgon

0kommentarer

God morgon. Sitter på bussen på väg till skolan. Jag är glad över att jag inte var helt död imorse och tog mig upp. Utan några problem faktiskt. Min allergi väckte mig vid 5, en timma innan larmet. Inte jättekul, vet inte när jag somnade inatt heller.
Somnade och drömde om kulturhuset. Det var ett helvetes liv osv. Vaknade i panik i alla fall.
Sen kom massa tankar på allt som hände ett par veckor innan vinterlovet. Tänk om tankar.
Usch.
Jag lyckades i alla fall samla mig och fösa iväg tankarna på både psykopater och korrupta politiker.

Idag har vi sexualundervisning. Mycket spännande att de dyker upp sista året i gymnasiet. Well.
Sen blir det att sitta kvar i skolan och fixa med ett filosofiarbete som har deadline imorgon.
Efter det ska jag hem å käka och eventuellt städa innan jag åker in till stan igen för att träna med Rasmus. :)
Fin dag, verkar det som.

Borde också smita förbi skolsyster och kolla min allergi eller ringa VC. Vore ju fint att veta vad det är jag inte tål, innan jag får en allergishock. ._."

Hoppas att alla får en bra onsdag!

Kommentera

Publiceras ej