Påsk och Jornalistik

0kommentarer

Nu är påsken här, eller över, ska jag vara helt ärlig så vet jag inte riktigt. Den är som de andra kristna högtiderna som jag inte firar. 
Har i alla fall det galet fint. Har fortfarande min underbara pojkvän här, bara hans närhet gör allting underbart. 

Har också jobbat en del för den nystartade lokaltidnignen Jmini. 
Det har varit väldigt intressant och lärorikt, har varit på Elmias raggarmässa och försökt fota folk, inte den bästa miljön för mig. lol. 
Har även fotograferat mingel på krogar och tagit bilder till en intervju med en före detta soldat i vietnamkriget. 
Dessutom blivit skriven om själv. En del. 
Det finaste är nog ändå att komma hem efter att ha varit i stan och fotograferat, till en glad hund och en asmysig pojkvän som städat hela hemmet, diskat och bakat bröd tills jag kommer hem. 
Människan är fan otroligt fin, just so you know! 

Nu har jag äntligen fått klart bilderna från julturkavalkarden som jag lovade att slänga up för ett tag sedan..! 

Dessutom beger vi oss snart upp till Stockholm, vilket jag är otroligt taggad på..! :D

 
Jmini, braliv, fotograf, lov,

Kommentera

Publiceras ej