Tisdag och skolstress

0kommentarer

sitter vid munksjön och chillar i värmen. var nyss i skolan för att se om min textillärare va där i ville hjälpa mig. dock utan framgång. va där varje dag förra veckan. hon hinner inte hjälpa mig. har mailat henne, hon svarar inte. så påstår hon att jag är för omotiverad till att göra mitt arbete för att få betyg. jag ska ha ett jävla G. så är det bara.
blir så arg.

beger mig snart till umo för att fixa ett nytt p-piller recept. sen drar jag hem. ska försöka få i mig mat och lämna in de sista i historian och filmteorin innan jag åker in till stan igen å har körlektion.

har dessutom sökt 24 jobb nu. söker allt jag kan. blir föebannad på att jag inte får ngt.
usch.
varför måste allt vara så jävla stressigt för? dessutom måste jag lämna tillbaka min dator på fredag. sen har jag ingen dator.
och eftersom jag inte har ett jobb så kan jag inte köpa en.
blir jag klar med körkortet får jag jobb. mkt lättare i alla fall. men för att kunna köpa mer körlektioner måste jag ha pengar, för att få pengar måste jag ha jobb.

snacka om ond cirkel!

Kommentera

Publiceras ej