Första dagen på PB..!

0kommentarer

Rätt härlig dag faktiskt, mycket nytt och mycket trevligt..
Bortsett från att jag lyckades gå vilse ett x antal gånger, kom försent till lektioner pga det och fick ett litet damp/deppanfall och bröt nästan ihop i korridoren, samt kände mig som en total-idiot på matten som inte fattade ett piss..
Annars var allting toppen..

Angående mitt damp/deppanfall så kan jag tillägga att det inte var så farligt som det låter.
Jag är somsagt ganska så instabil i psyket..
Som en vippbräda som slår över av ingenting.
Det krävs nästan ingenting för att jag ska bli ledsen,
deppar ihop för småsmå detaljer...
Vippar det åt andra hållet blir jag arg, då farligt arg.
Det är faktiskt jävligt jobbigt att va såhär..
Jag har blivit erbjuden mediciner ett par gånger,
men tackat nej, och varför tror jag att jag har förklarat här innan..
Men jag lär mig leva med det..
enda anledningen för mig att ta mediciner skulle vara att detta gjorde det jobbigt för mina vänner eller om det skulle börja störa min utbildning rejält..
Själv anser jag att det inte är såå hemskt, liksom, det går över,
visst, det känns i hjärtat och i hela kroppen, man försöker verka stark, men tillslut bär inte benen längre och sen bara faller man ihop i en gråtande hög på marken..
Men som sagt, jag överreagerar sjukt jävla lätt..
ja.. på den vägen är det, så ingen tror att det hänt något alldeles katastrofalt..
Sanningen är att det bara var en liten skitsak och en detalj som betyder väldigt mycket för mig som helt plötsligt glömdes bort..


Nu ska jag snart sova, och jag taggar dagen imorgon.
Skolan börjar vid halv 10.
Slutar vid 14:20.
Medlemsmöte + att Unf bjuder på pizza, kl 18:00
Fejnt :)


Oseriös bild från Tunisien..
Vet att ni älskar't! ;D

Kommentera

Publiceras ej