Tävlingar och lite ångest.

0kommentarer

Varför lyckas jag aldrig med någonting för?
Jag blir så in i helvetes trött på migsjälv..

Jag menar, jag har en jävla massa engelskaglosor att göra,
+ tyska uppgift och dubbla glosor.
Tack vare att jag har gett fan i å göra det jag ska,
Något mer som jag ger fan i är att komma hem i tid.
Så det blir att jag sitter och dör en stund och samlar energi till att göra läxorna,
när jag väl påbörjar är klockan alltid runt 10-11 på kvällen,
då är jag så jävla trött så jag inte fattar någonting, sen fastnar jag vid något helt annat som tex facebook.
Innan jag går och lägger mig runt 12-1 på natten.
Resultatet av det blir att jag inte orkar gå upp, får dra mig ur sängen för att jag är så in i helvetes trött,
Sen kommer jag till skolan, somnar på lektionerna och har inte gjort läxorna.

Detta måste jag ändra på snarast..


Jag ska vara med i 2 fototävlingar som jag vet om just nu..
"Olika" tävlingen på bilddagboken.
Den stänger på söndag så måste sätta igång med detta snarast.
Jag vet inte vad jag ska fota,
har funderat på lite olika alternativ, men jag känner inte att något är direkt bra..
Lite hjälp?
Fototävling för GP
Den stänger den 15e November.
Det ska vara runt 4 bilder, och jag har fått lite tips av en från GP.
Han tyckte att jag skulle göra ett arbete om Punkare, alltså om min och mina kompisars vardag.
Två bilder på våran vardag och två på våra helger.
Väldigt simpelt och kanske kan bli något bra.
Vem vet, det är iaf värt ett försök :)


"Vardagsbild, Porträtt och Bildreportage (3-5 bilder som berättar en historia eller skeende). Du kan skicka in max fem bilder i respektive kategori. Den 15 november stänger inskicket och sedan väljer juryn ut 10 bilder i respektive kategori som läggs ut för omröstning på gp.se. Av de som blivit topp tre i varje kategori så väljer juryn ut respektive vinnare.

Vinsten i respektive kategori är en professionell systemkamera
samt möjligheten att få följa en GP-fotograf under en dag.
Vinnarna utses 9 december"

Kommentera

Publiceras ej