Bultade ångest, som kan förvandla natt till dag...

0kommentarer

Sitter här med ett fett jävla apper fullklottrat med massa kapitel och uppgifter till engelskaprovet imorgon.
Efter detta ska jag fan kämpa, jag ska inte faila ett enda jävla läxförhör till, för detta framkallar ångest..
Samma med tyskan, det lär vi väl också ha prov på snart.
fyfan!
har iaf börjat ta itu med matten nu, det går faktiskt bättre å bättre, jag försöker iaf, kör fast på sådär varannan uppgift, men sålänge jag får hjälp med det hela tiden går det frammåt.
Textkursen i mediaproduktion gick superbra, var rädd att jag låg på rätt lågt betyg med tanke på att intervjuen med den andra personen failade rätt hårt.
men istället blev resultatet ett MVG.
det har jag redan skrivit här en gång det vet jag, men yea.
Fan va intressant detta borde vara att läsa om, verkligen inte..

Sitter nu med Hysterisk ångest - Pastoratet på repeat,
den är underbar,
och det finns en viss risk att den kan vara inspirerad av en händelse i mitt liv.
Den beskriver hela den händelsen så jävla väl, dagen på dendär spelningen, när allting gick åt helvete.
Saken är den att jag berättade allting som hänt för en bandmedlem strax innan låten skrevs, så det finns en viss risk.
tycker att alla borde lyssna på den faktiskt.
http://www.myspace.com/176508569/music/songs/67628859
Det är min absoluta favoritlåt med pastoratet!
På tal om deras texter har jag även märkt något med några av deras nya låtar,
Det käns som om dom sjunger om min vardag, det är lite läskigt men jag gillart..

Utvärdering: Pastoratet är ett av sveriges bästa band!

Och på tal om det så ska jag fortsätta forografera åt dom.
Det känns fett me bra!
Längtar som fan tills dom har spelning igen...!


För att undvika att skriva om allt jävla negativt skit som händer i mitt liv kommer jag med en liten uppdatering istället.
Leif hade hört eller äst någonstans att det skulle komma snö imorgon eftermiddag.
är det snö på marken och över 10 grader kallt går jag fanimej inte ut!
Fyfan va jag hatar kyla, dessutom har jag väldigt lätt för att frysa iome att mitt blodtryck är så lågt, sen äre något mer som är cepe med mig det lovar jag.
för jag fryser såfort det är under 10 grader och råkar blåsa lite.
Och när jag fryser börjar jag väldigt lätt skaka och blir automatiskt på dåligt humör..
Så nej tack!

Nu ska jag fanimej plugga engelska!

Kommentera

Publiceras ej