En finfin kväll hos Catzy!

0kommentarer

Sitter hos min älskade bästis Catzy!
Med henne, Mattias och Tom,  vi har'de fett me chill och mys om ni vill veta,
Och vi har cola och chips, omnomnom!!


Gårdagen var också fett chill,
Började skolan vid 12.10
Mediaproduktion från 12.10-14:30 är inte alltför nice,
Men fick reda på att jag fått MVG på hela Textkursen,
fyfan va glad jag blev.

"Ett klart MVG på Textkursen, du har gjort ett lysande arbete, och är en naturtalang"

Jag har aldrig någonsin innan fått et MVG på ett prov, och kunde knappt drömma om att få det på en kurs,
dethär kommer jag nog aldrig att glömma, och ja det låter sjukt töntigt,
men det var första gången, första gången jag verkligen kunde känna att jag ÄR bra!

hehe (A)
efter skolan va jag med Pierre, och Natali som hänkade oss sen,
vi satt på taket till parkeringshuset och hade det allmänt awesome!

sen på kvällen blev det film och mys med Natali och Fredrik.

Nu orkar jag inte skriva mer och ska vara social med mina kompisar,

Puss!

Kommentera

Publiceras ej