Fredsvecka!

0kommentarer

Jaoo, näst sista dagen på fredsveckan,
den blir förmdligen förlängd en vecka till, beroende på hur en idiotjävel ska ha det.
blir så äckligt jävla irriterad..
Jag försöker ändra på mig och inte slå skiten ur folk.
så kommer dom och kaxar på nätet och springer såfort dom ser mig IRL.
Seriöst, lilla äckliga människa, du vet inte vad jag kan göra, du har inte en aning om någonting.

Nog om detta...


Igår vare spelning vilket var väldigt mysigt, kollade inte på banden, höll mig mestadels utanför och va social med folk och flummade gärnet.
dessvärre blev Catzy väldigt trött senare och jag deppade ihop en aning, så vi stack hem till mattias och sov!

Idag har vi typ segat hela dagen tills jag drog på Höghusmöte i 4 timmar.
sen drog jag till tåget och hittade Berra & Teddiiisom ville hänka hem till mig, och så blev det.
nu sitter vi på mitt rum och har de allmänt chill.

Peace fuckers!