Sega, meningslösa Söndagar.. ._.

0kommentarer

Igår vare lördag, var rätt pepp på att festa eller va med någon kompis..
Det slutade iaf av med att jag låg i sängen hela dagen och deppade skakade och grät,
Kände mig jävligt dissad, alla hade festat på fredagen då jag suttit hemma och väntat på att killen jag skulle intervjua skulle komma, vilket han aldrig gjorde, det sög.
Frammåt eftermiddagen drog vi ner och skulle köpa Pizza, då träffade jag Nina och Shanne som inte heller verkade ha ngt att göra..
Vi bestämmde oss för att ordna något.
Det slutade av med att jag Nina Shanne, Carro, Anna och Tom sprang runt i byn och flummade med kladdkaka och hoppade i buskar.
Fett jävla flummigt..!
Sen sov Anna hos mig, hon skulle dock hem på morgonen vid 10 så vi drog oss upp..
Efter att hon åkt la jag mig i sägen och kollade på First of Legend.
Superbra Flm med Jet Li!
Och han är förövrigt jävligt snygg!
andra eller om det är tredje gången jag ser den nu,
lika bra hela tiden! hihi..
Sen efter filmen lyckades jag somna och vaknade för en stund sen.
Damn it!
Imorgon ska Repotaget lämnas in.
Jag har fortfarande inte fått tag i någon ny att intervjua..
Men jag får skita i det, lämna in intervjuen med Thea och förklara läget för läraren.
Jag kan ju inte göra så mycket liksom..

Sen måste jag ringa Victor..
Vi skulle börja träna Karate tillsammans.
Och han har ingen mobil, bara hem nummer, 
Jag har fobi för att ringa hem till folk.
Fan  -.-"
Men jag måste, för jag måste få tag i honom så jag vet vilken dag han kan träna på..
Sen åker jag förmodligen till Tyskland nästa Söndag.
Är aningen Opepp..   ska bo i en tysk familj..  läskigt eller vad?
+ att det tydligen va nazister på stan..
och jag känner ingen som ska me.
och vi ska åka minibuss dit vilket tar en halv evighet, och jag hatar minibussar..
Men well, jag är lite sådär om jag ska skita i det eller hänga me,
tror att jag hänger me, dels för att jag och Simon behöver vissa grejjer som kan finnas där..
För han vi skulle fixa det av har mordhotat mig. det käns inte så jättebra direkt.
Och alltid lär man sig någonting, det kanske blir rent av kul..
Det märker vi!   :D