Life is a party... ..Sometimes!

0kommentarer


Dagen/Kvällen igår var sjukt awesome.
Demonstration mot höghus-hotell på tändsticksområdet.
Sjukt mysig orkester som spelade, mattält och afficher,
Varm asfalt att ligga och Chilla på med kompisar och cigg.
På kvällen blev det mera livat med ett band från Göteborg som kom och spelade.
Då blev det dans och mini moshpit!
Härligt värre!
Dock på grund av att jag fortfarande är sjuk så va jag tvungen att ta 8 tåget hem,
mamma ville inte att jag skulle vara ute längre.
Och det var nog tur det med tanke på hur snabbt temperaturen sjunker på kvällarna.
+ att jag var jävligt trött.
Mamma och Leif hade beställt Pizza som vi käkade när vi kom hem,
och sen gick jag in på rummet och satt å snackade i tele med Raouf!
Mys! <3
Sen somnade jag runt 11.

Nog första gången på minst ett år jag somnat så tidigt en lördagkväll!

Kommentera

Publiceras ej