We must stand in the frontlines for hope and victory

2kommentarer


Jävla dag, Jag mins hur jag inte orkade hålla allting tillbaka, 
att jag bröt ihop på datakunskapen och förmodligen för dom som såg,
framstod som en totalidiot som rymt från psyket och misslyckat ett försök i att försöka passa in.
Att jag sprang ner för trappan och inte riktigt visste vart jag va påväg men lyckligtvis hamnade i famnen på Somo.
Underbara Samuel Somo som alltid funnits där och hjälpt mig i alla väder,
allting han sagt till mig under alla år har faktiskt stämt.
Denna gången sa han att det enda jag kunde göra åt saken var ingenting,
Avvakta, vänta och se att det skulle lösa sig, om jag bara gav det tid och höll mig stark..
Jag trodde inte på honom då, men jag hade ändå tankarna i huvudet..
Och jag lydde hans råd.
Nu käns det som att allting börjar ordna upp sig igen,
efter regnet kommer solsken!
Nu sitter jag här med ett halvskrivet facit.
Det kommer att ordna sig, det kommer att bli bra igen,
Personen i fråga kanske har insett att det inte var mitt fel utan hans,
Att jag faktiskt inte gjort någonting fel för en gång skull.

Det är mycket tack vare att jag har haft så jävla mycket att göra det sista, så mycket att tänka på och inte haft knappt en lugn minut, och framförallt inte varit ensamn.
Tack vare Somo, mina underbara vänner, perkele Unf och valet.
Det har gjort mig upptagen, fått massa att fixa och ordna med samt angagera mig i.
Vilket gjort allting mycket lättare,
jag har inte haft tid för att tänka på det dåliga mer än möjligtvis en halvtimma på tågresan hem om jag inte suttit och läst papper från SSU eller Metro.

Fick nyligen reda på att perkele släpper sitt nya album i Oktober.
Det lyste upp min tillvaro lite.

Nu är det snart Attentat, jag MÅSTE dit!
Jag och Anda kämpar som galningar för att försöka sälja min sadel.
då blire kläder till mig och varsin skateboard till mig och henne,
nujävlar ska vi ha kul och bli aktiva.
På tal om aktiva ska jag och Victor börja träna karate.
Helt underbart kommer det att bli!
Vet ej dock vilken dag eller så, såfort min förkylning börjar släppa och min röst slutar cepa så ska jag ringa honom och ta reda på ett och annat.

Some days it´s hard to think positive
And everything feels upside down
But keep on working,never give up
You got to keep up the faith

- Ingen kunde sagt det bättre, Älskade Perkele ♥