Hemma igen

0kommentarer

Nu är jag hemma igen från Vimmerby och från världens bästa Tom! 
Har haft väldigt bra dagar med honom och hans otroligt söta fågel Ernesto! 
Igår när jag kom åkte vi runt i Vimmerby på en liten sightsing, där han visade mig kvarteret där han var uppväxt och lekte som barn. 
Sen åkte vi och hämtade pizza som vi sedan drog hem och käkade innan vi köpte godis och kollade på en film om nazister. 

Och idag sov vi halva dagen innan hans polare Jimmie och Punkis kom och joinade oss till stallet där hans morsa har sin häst. 
Det var otroligt kallt och jävligt, men tur för oss att det fanns en varm sadelkammare med fika. 

Sen blev det mest chill resten av dagen innan vi åkte mot tåget då jag skulle hem. 
Dock missade vi tåget, eller rättare sagtbommarna fälldes innan tåget kom in och vi kunde inte ta oss över vägen med bilen. jävla samhälle :O
Det blev i alla fall kappkörning med tåget till Eksjö där vi var lite snabbare så jag lyckades komma med det. 
Awesome! 

Sen kort efter att jag kom hem dök Nina, Carro och Erika upp ochdet blev chillkväll med varm choklad och Vattenpipa! 
Nu sitter jag och lyssnar på Imperiet och har precis fixat min fotoblogg som jag pratade om, den är änu inte helt klar med designen, men jag suger något enormt på såntdär, så det får vara som det är just nu. ;) 

Jah..  Jag ska väl ta och lägga mig och sova nu så jag orkar upp och jobba imorgon. 
Man är ju inte allt för peppad, eller rättare sagt inte det minsta pepp, menmen, det är inte mycket man kan göra åt det.  Ska vädret hålla på och äckla sig såhär me dspöregn så har jag ingenting emot att sitta inne på ett kontor hela dagen. 

Slänger in lite bilder från kvällen här under ...
Carro var nöjd :)
Sliten och jävlig med gårdagens smink, yeah
Sen blev det flummigt!


Yeeeah!

Erika tog allting lite mer seriöst

sen avslutar Nina med en overserious-look. Det är fint de!
Godnatt !

Kommentera

Publiceras ej