Lite allmän uppdatering

0kommentarer

 
 
 
Som vanligt händer det en hel del i mitt liv.
Har börjat försöka ta tag mer i skolan nu, det går bra må jag säga. 
Något som inte går lika bra är att vi har prov imorgon, och resultatet av min stressiga vardag är att jag glömmer bokhelvetet i skåpet och inte kan öva. 
Ligger på gränsen till ett MVG i den kursen, så jag har ingen lust att faila något nu, men vi får se hur jag ordnar detta. 


Har också lite funderingar om jag ska skaffa en fotoblogg. 
Går ju att ha en underblogg eller va tusan det heter, på denna bloggen.
Jag har inte så bra koll på hur det funkar. 
För jag ahr lagt märke till att det är folk som läser min blogg för att följa mitt liv, och andra vill bara kolla på mina bilder. 
Så det blir det nog att fixa med någon dag framöver. 


Mina planer nu är att slänga i hårfärg, sen ta en dusch och städa upp lite på rummet innan jag måste sova. 
Morgondagen kommer att bestå av skola och jobb. 
På fredag drar jag ner till Vimmerby för att umgås med Tom! 

Ska försöka skriva någon mer dag denna veckan,  
Ciao sålänge!