Redan trött på hösten

0kommentarer

Ja jag är redan trött på hösten, och värre lär det bli. 
visst är det vackert med alla färger ute osv, men va tusan har det för betydelse när det är så jävla pissigt kallt och blåser att man inte kan vara ute och njuta av det ändå? 
Usch,  jag är trött på att behöva frysa var enda jävla dag när jag ska gå till skolan från stationen. 
Det är inte långt, ändå så fryser jag som ett jävla cep.. 

I Paris just nu är det 20c,  
Hade jag haft pengar så hade jag tagit med mig ett gäng polare och flyttat tid. 
Fan va härligt det hade varit, slippa detta jävla kalla piss-landet. 

Förmodligen så lär jag få vänja mig antingen jag vill eller inte, det är just nu 7c i Jönköping, (och blåser) 
Men om några månader, eller någon månad om jag har otur så kommer det vara -20 grader. 
Jag vetefan om jag kommer gå ut då.  men jag är väl så illa tvungen. 
Nu ska jag sluta klaga, det blir inte varmare för det. 


Kastar in en oredigerad bild på mig och Anna, bara för att jag inte orkar bry mig och för att vi ändå är lite awesome : >