Gårdsvakt

0kommentarer


Befinner mig ute på gården igen då de vuxna åkt iväg till Danmark över helgen. 
Såg fram emot en toppendag med sol, bad, grillning och party. 
Istället ösregnar det och mullrar. 
Jag och Iso har precis varit ute med hundarna, blev totalt dyngsura både vi och hundstackarna. Menmen, satte mig sedan framför facebook och allt jag ser är folk som ställer in fester och klagar som dårar över vädret. 

Kom då på att vi faan inte ska ställa in våra planer för att vädret suger. 
Det sägs ju att punkare är som scouter "Alltid redo" Då måste vi ju fan leva upp till det! 
Så har ringt ihop ett gäng polare, så ikväll blir det party och kanske att bada jacuzzi hos Oskar! 
Fucking awesome! 

Nu ska jag och Iso göra cheesecake och jag ska fixa tilll mig lite! 

Woooah! :D

Kommentera

Publiceras ej