Punk Cooperative

0kommentarer

Hemma från Punk Cooperative festivalen i Bromölla. 
Drog ner dagen innan för att träffa brorsan och hans brud. Vi hade supertrevligt. Blev bjuden på supergod mat och biobesök. Nya spidermanfilmen var hur bra som helst! 
Festivalen var grym, jobbade som fotograf, och det flöt på hyffsat trots min hemska fökylning och höga feber som jag lyckades dra på mig. Men det var galet fint att träffa vänner som man inte träffar så ofta. 
Var dock lite tankspridd över vissa saker. En person som jag var väldigt tight med innan har helt förändrats, känns inte som att jag känner min bästa vän längre. Jävla skit såntdär asså, menmen det är väl inte så mycket man kan göra åt saken.

Nu är jag i alla fall hemma igen. 
Har precis kollat på John Carter med Iso och myst en massa. 
Dagen har gått åt till att fixa med bilderna från festivalen, är inte helt klar än, men det går frammåt, och det är så himla kul att alla band hittils blivit skitnöjda med bilderna! 
Nu ska jag gå och lägga mig, ska upp tidigt imorgon, försöka hinna me å städa lägenheten samt diska innan jag drar till min första körlektion. Det kommer bli gaalet spännande. 
Ska också försöka uppdatera här lite oftare.










Kommentera

Publiceras ej