Helgen

0kommentarer

Har nu varit med om min första helg i Sverige som singel. 
Och jag är fan inte imponerad, inte de minsta. 
Det är fint, och jag blir smickrad när jag får komplimanger, men när det går till överdrift och när killar tror att bara för jag blivit singel är jag intresserad av att göra någonting över vänskaplig nivå med dom. 
Det är väldigt illa att anta sånt anser jag, 

Sen har vi den guppen som säger att dom finns där för mig om jag har det jobbigt nu, samtiigt så stöter dom på mig, snälla, fatta att ni bara gör det jobbigare för mig. Jag orkar inte! 
Jag vill inte ha något jävla förhållande. 
Jag vill inte ha något jävla ligg hellere, sånt äcklar mig. Man har ex med den man älskar, ingen annan. PUNKT
Och om jag någon gång ska ha ett förhållande igen så tänker jag bli klar med min skola först och få jobb som brandman. Sen kan man börja tänka på sånt. 


Förövrigt så har helgen varit fin. 
Va på spelning på insikten, det var fint. Satt i kassan större delen av tiden. 
Drog hem med natbussen, älskar att komma hem och sova hemma, kan ha något med att jag alltid är nykter å göra xD 

Igår sov jag till halv tre, gick upp å käkade frukost och duschade, sen drog jag ut till morsan vid 4, lagade mat och brylépudding med henne och anna. 
Sen drack vi vin och kollade på bilderna från Tunisien och satt å snackade halva natten. 
Snackade också med Mouhammed i tele, det var fint. Jag saknar honom.. 

Idag har jag varit på nyfiket och jobbat från 4- 10. 
Nu är jag hemma, slänger upp två bilder, anledningen till att det inte blev några från spelnignen var att jag lyckades glömma mitt minneskort i datorn när jag drog hemifrån xD

Ska man ändå däcka kan man lika gärna göra det snyggt! 



Mysig lördagkväll. 






Nu ska jag tillverka en kladdkaka :)

Kommentera

Publiceras ej