Badhusrepotage och affichering

0kommentarer

Idag har jag och minnie vandrat runt på råslätt och affisherat för Jmini. 
Har också varit och intervjuat en arbetare i badhuset som jag ska skriva ett repotage om. Efter det mötte jag upp min handledare Hans och gick till en gubbe som har en antikaffär i stan och tydligen har vunnit VM guld i handboll. Det märktes verkligen att han hade enormt med pengar och ett lika enormt intresse för antika saker då han hade världens största lägenhet full med antika saker och uppstoppade djur. Dessutom så luktade det antikt. Hade inte klarat att vara där inne mer än en kvart. Det var verkligen vidrigt, men han verkade trivas i alla fall, det är tur de. 
                              

Denna bilden tog jag i hallen precis innan jag smet iväg. Såhär såg det ut i hela lägenheten, iaf i dom rummen jag var inne i, fast där var det ännu värre, antika saker överallt. de stod nästan på varandra. 


När jag kom hem drog jag ut med Amanda och joggade i en timma. 
Nu sitter jag och pratar med benjamin sedan 2,5 timmar tillbaka. Hr dessutom lyckats laga mat, mest för att benjamin övertalade mig. Han är bra han.
Imorgon ska jag in till stan å fota antikgubben igen, sen fixa intervjun på körskolan, försöka hitta min mentor, plugga lite körkortsteori och skriva klart två repotage. Sen ska jag dra hem och totalt skita i mitt RKU möte och träningen. Jag måste verkligen plugga, jag har hur mycket som helst att fixa. Kaaaaaaaooos. 

Nu ska jag i alla fall sova!
Godnatt!

Kommentera

Publiceras ej