En regnig onsdag.

0kommentarer

Hade en kort dag på praktiken idag, fotade en snubbe och gjorde en kort intervju,så behövde endast vara i stan en timma. Det var gött för mig med tanke på att jag försov mig och inte hann äta någonting på morgonen. 
Har fixat med bilderna och skickat in dom. Också fixat ett skolarbete och skickat in det. Känner mig nöjd. Mycket mer energi har jag nog inte idag. 

Imorgon börjar jag vid 10 och ska fota två människor inom två timmar. sen ska jag försöka få tag i människa nummer tre och ta en bild, ska också skriva klart två av mina repotage och demonstrera klockan 4. Innan det ska jag ha hunnit gå till skolan och försöka fiska upp ett gäng praktikkort.
Det blir en del att göra. 

Nu ska jag se om jag kan lägga ut en korsett och en piké på nätet, har jag tur så vill någon ha det och jag kan få tag i pengar att beställa nitar för. winwin!
Sen ska jag gå ut å gå en långrunda med Minnie om det inte regnar förjävla mycket. och snacka med Benjamin under tiden. förhimla fint! 

Kommentera

Publiceras ej