Nattuppdatering

0kommentarer

Nu är jag hemma igen.
Ensamheten efter att ha varit med Benjamin sedan veckan innan lovet är hemsk. Det är en av anledningarna till att jag sitter uppe klockan ett en Söndagsnatt.
En till anledning är att jag hela veckan har vetat om att jag har körlektion imorgon. antingen 9 eller 11.30. Vilket vetefan.
Trodde lika säkert att det stod i min kalender, men när jag kommer hem möts jag av en helt tom sida. Wtf..!!!

Har ingen aning om när jag ska köra, får betala ändå om jag uteblir, och jag börjar inte skolan fören 12:30.
Har suttit och haft panik över detta ett tag nu, men tror jag har en lösning. Det är egentligen ganska enkelt. Att åka in till klockan 9 och kolla upp när jag ska köra. är det vid 11.30 så kan jag plugga teori, också fixa en hel del av alla skoluppgifter jag ligger efter i, och är det inte alls så kan jag fixa ännu mer.

Detta kan vara ett tecken på att jag verkligen måste ta tag i allting. och framför allt. sluta skriva upp viktiga saker och tider på små lappar som sedan försvinner. det är värdelöst!

Kommentera

Publiceras ej