Efterlängtad helg!

0kommentarer

Nu är det fredag, äntligen säger jag bara! Sitter på min enda lektion som slutar om en halvtimma.. Måste säga att det var galet svårt att ta sig upp imorse när man hade en galet mysig pojkvän i sängen. Men jag lyckades i alla fall. jag är grym ibland, lol. Har förövrigt världens mensverk, och ingen lust alls att leta information från arbetsmiljöverket till uppgiften. Ska hem så fort jag slutar och gosa ner mig bredvid Benjamin ett tag till, sen blir det att sätta igång att fixa oss, raka i alla fall mina sidor och laga mat innan vi drar in till stan för att fika med Jacob mf, efter det är det punkspelning på insikten. Kommer bli grymt har jag en känsla av! Sen får vi se vart vi hamnar inatt och vart helgen för oss. Jag är galet peppad i alla fall!
Bild från fotograferingen i Onsdags. ;>

Kommentera

Publiceras ej