Manifestation och shopping

0kommentarer

Drog runt på stan med Hanna idag efter skolan. Det var trevligt, borde dock ha dragit till körskolan istället, men det kanake jag hinner fixa imorgon istället :) 

Det blev lite inköp, en bok med Mons Kallentoft på rean, asfett. . 
En träningsstång, hantel, smultrondiskmedel och hundbajspåsar xD 


Efter våran lilla shoppingrunda samlades alla på kultan och gick tillsammans mot Erik Dahlbergsgymnasiet där politikerna skulle hålla sitt möte. Beslutet om kulturhusets framtid skulle tagits idag men det blev uppskjutet en månad, vilket är till våran fördel hppas vi på. 






Nu ska jag hoppa in i duschen och sen gå å lägga mig. 
Har en lektion imorgon, sen kommer min fina pojkvän hit. 
Längtar galet verkligen, denna helgen kommer bli awesome har jag en känsla av. :3

Ciao! 
 
KulturhusetJkpg, Politik, shopping,

Kommentera

Publiceras ej