Plåtning och trötthet.

0kommentarer

Har tillbringat större delen av dagen i fotostudion med Hanna. är nöjd med resultatet så här långt iaf. Sitter nu på bussen och är snart hemma. Borde egentligen gått till gymmet i skolan istället. Men av någon anledning var jag totalt utmattad, och min socialfobi slog till. Märker sällan av den nu för tiden. Men kunde verkligen inte gå.dit ensam. Utan att veta vad der fanns för folk där. Kanske massa folk dessutom. Hjälp! Usch på mig. Dessutom är Rasmus sjuk så blir ingen träning ikväll heller. Iofs, jag måste plugga och städa. Och framför allt laga mat. Jag vet inte varifrån min trötthet kom, men det är till och med jobbigt att skriva på telefonen. Blä. Imorgon blir det fart, börjar tidigt. Slutar vid 1, ska till körskolan. Sen Me 2 tåget till sandhem. Dra ut till stallet och mocka å fixa. Tillbaka till stan vid 6 och möta Benjamin! Ser fram emot det som fan! Shit va jag saknar honom! Ikväll ska jag försöka hålla fokusen på skolarbete..!

Kommentera

Publiceras ej