(X) Moment 8.

0kommentarer

Har precis haft körlektion, och satte idag ett godkänt på moment 8!!
Nästa gång kör vi moment 10, det innebär:

* Miljövänlig körteknik gällande växelval och krypkörning.

* Bedömning av rätt avstånd till bilen framför.

* Genomförande av vändnings- och parkeringsövningar på ett
trafiksäkert sätt.

*Körning på enkelriktad gata.

*Körning i stadskärnan där speciella faror och risker kan dyka upp i
samband med rondeller, cykelbanor och korsningar.

*Passering av både bevakat och obevakat övergångsställe

Upptäckte nu att jag gått igenom i stort sett allting på 10an, vilket betyder att jag förmodligen inte kommer ha några större problem med det!
Så jäävla najs! :'D



Nu ska jag se om jag orkar pallra mig ut och fota, annars blire att chilla galet tills jag börjar jobba på Nyfiket!
körkort, övningskör,

Kommentera

Publiceras ej