Ibland suger det att inte vara brandman

0kommentarer

Ja, till exempel som denna dagen. 
Hade såå mycket hellre gått upp vid halv 6 imorse och begett mig till brandstationen istället för att sovit till klockan 11. 
Jag vill åka på larm, jag vill hjälpa till vid trafikolyckor, jag vill åka på automatlarm. Jag vill rökdyka! 
Fan va jag vill rökdyka! 
Till och med innebandy skulle vara jättekul just nu! 

Jag vill inte bara bli brandman
Jag ska bli brandman! 


När min historialektion är slut ska jag kolla upp lite betygsgrejer för smo. 
Sen ska jag smita iväg till yrkesvägledaren i skolan. 
Jag måste snoka reda på lite mer information, borde det inte vara insökning snart liksom. 
iiiihh!!! 


Slänger in denna underbart vackra bild också, nog det finaste jag sett på länge. 
Faan va jag längtar!

Kommentera

Publiceras ej