Skolarbete och Palestina

0kommentarer

Har tagit mig till skolan, försov mig imorse och lyckades komma för sent till skolan. 
Smidigt. 

Nu krånglar fronter, jag orkar inte läsa i boken eller öppna word dokumentet. 
Fan va det suger att skriva om massa gamla kungar och deras jävla krig. usch, urtrist verkligen! 

Slutar om en kvart nu, det känns inte ens lönt att börja göra någonting, hoppas att skolmaten går att äta idag, troligtvis inte, men hoppas kan man ju alltid. 
Efter skolan ska jag försöka orka ta mig till körskolan, plugga lite teori och boka upp ett par körlektioner till innan halv 2, då ska jag träffa Herman, och dra till Unf Lokalen. 
Har inte varit där på minst 2 år. Känns galet skumt att komma dit igen! Men fint! :) 
Efter det blir det att dra till Nyfiket. 
Det är pysselkväll på bokcafeet me, det börjar kl 3, samtidigt som jag ska börja jobba på folkköket. 
Galet trist att missa det! :( 
Men ganska värt ändå, någon måste ju laga maten tills ikväll, annars blir det inget folkkök. 


Ja.. Detta var ju intressant, otroligt. 
11 minuter kvar på lektionen. Vad ska man hitta på nu? 

Jag slänger in en bild, en bild som verkligen säger en hel del. 
En bild som jag inte kan kolla på utan att börja störtlipa..




Kommentera

Publiceras ej