Söndaag igen!

0kommentarer

Har haft en superfin helg! Benjamin kom hit i fredags, vi drog till Espresso house och fikade med Jacob innan vi drog hem till mig, Vi har mest tagit det galet lugnt, myst och kollat film och käkat godis hela helgen. Chillhelger är otroligt härliga också, det behöver inte alltid hända en himla massa, som det har en tendens att göra annars. Något annat som hände i fredags var att ett par brandmän befann sig på min skola för att ta ner några jävla istappar, lol. De kom i alla fall fram och hälsade på mig!! Jag blev så himla glad att de kände igen mig från att jag hade praktik hos dom November! :D Nu sitter jag och tar det lugnt, nyss hemkommen från Nyfiket, vi sålde en hel del pizzor idag, jag bakade även Chokladbollar och kladdkaka, båda veganska, det verkade uppskattas.
<3
Pizzor på gång!
Vegansk kladdkaka!

Kommentera

Publiceras ej