Spontanresa och gårdagens bilder.

0kommentarer

Denna dagen började väldigt dåligt. Totalfailade imorse med att ta mig upp till skolan. 
Jag vaknade när mina 3 larm levde jävel, men allting bara snurrade och huvudet dunkade. Så jag bestämde mig för att logga in på instagram och kolla bilder, då skulle jag kanske vakna till. Men utan någon förvarning blev allt svart och jag vaknade igen av att Benjamin blivit orolig och ringde vid halv 1. 
Jag var minst sagt utmattad. 
Låg i sängen i stort sett hela dagen och bara segade, snackade med Benjamin och vi bestäde oss helt spontant för att sticka iväg till Tranås och träffas i några timmar. 

Så nu sitter jag på Östgötapendeln och är framme om sådär 20 minuter. 
Fan va bra allting blev tillslut. Är galet pepp! ihihi :') 


Här kommer lite bilder från igår! 

Lite halvkass bild på sminket jag fixade på bussen.

Wille och Selma på tunnelbanan! 




Fotoutställningen! David LaChapelles bilder har väldigt mycket att säga, och är minst sagt samhällskritiska. 
Jag kunde inte annat än att älska det!


Kommentera

Publiceras ej