Förkylning

0kommentarer

Jag har lyckats dra på mig världens förkylning. 

Började känna mig hängig i måndags och mådde rent av piss framåt kvällen. 
Så har legat hemma både igår och imorgon, ska sjukanmäla mig från skolan imorgon också. Hoppas dock på att jag mår bättre med tanke på att jag har kärlektion imorgon. Well.. 
Ligger efter i skolan, tänkte att det kunde vara ett bra tillfälle att jobba ikapp nu när jag ändå bara ligger hemma. men klart som fan så ska febern cepa upp en som fan så man knappt kan varken läsa eller skriva en mening utan att huvudet halvt ska explodera. Suck. 

Te, farmville, vovven och min underbara pojkvän har gjort tillvaron uthärdlig. 
Nu ska jag gå å lägga mig. 
Ska försöka ta mig upp vid 9 imorgon i alla fall. 
Förhoppningsvis få lite saker fixade innan jag ska till körskolan. 

Kommentera

Publiceras ej