Chillhelg!

0kommentarer

Helgen spenderades med världens finaste pojke, dessutom drog vi på spelning på Kfum, det var egentligen tänkt att vi skulle se alla banden, men vi har en symptom att komma lite sent och bara se det som egentligen är det intressanta, vilket blev fallet i fredags också, vi kom dit en halvtimma innan black anemone skulle spela som var sista bandet, det var i alla fall himla fint. Och lite bilder blev det också. 

Färgade också om håret, blev ändligen av med den hemska utväxten! 
Planen va att färga tillbaka det röd gula, men det blev en spontan ändring på det, så nu är jag turkos! Med lila lugg med mörkblåa slingor. Galet najs tycker jag !  


Resten av helgen har vi inte gjort ett piss, tagit det väldigt lugnt och typ.. sovit! 
höh! 



Black Anemone på KFUM i Jönköping. 







 
Och jag har färg i håret igen, utan utäxt! Wihoo! :D



Nu har klockan blivit över 12 igen. Jag ska gå och lägga mig och hoppas på att jag vaknar utan halsont och feber imorgon så jag kan gå till praktiken och faktiskt göra det jag ska. 
Efter det blir det att hämta vovven och mina nya vegankängor som kommit med posten. Så himla härligt! 
över ett års längtan efter dom, nu är dom snart mina på riktigt! 

Det blir så när en är fattig, det tar ett tag innan man kan köpa nya saker som är lite dyrare, men när en väl har sparat ihop till det är de så jävla härligt :')

Kommentera

Publiceras ej