Ta dina kränkningar och dö. Jag ska fullfölja min dröm!

0kommentarer

jag minns de gångerna han satt å skrek i ansiktet på mig, att jag aldrig skulle kunna bli brandman. det var tusentals fel på mig.
jag fick det konstant upptryckt i ansiktet att jag var för smal och omusklad. att jag aldrig skulle kunna träna upp mig. och om jag lyckades så skulle jag aldrig klara det psykiskt.

hur skulle jag klara ett sånt jobb när ja manssvin g inte klarade av vardagen knappt. och inte klarade konfrontationer på saker som var mitt fel.

Till varje pris skulle jag tryckas ner. Till varje pris.
jävla manssvin!

Nu ett bra tag efteråt så inser jag det logiska. Inget var mitt fel. Det är inte mitt fel att han är psykopat. Och det är inte mitt fel att jag inte stod ut med det som jag var utsatt för.

Det hela var enkelt. Nu har jag världens finaste pojkvän. Som behandlar mig som.. ja jag vet inte vad. Så bra att jag inte tidigare kunde föreställa mig något sådant.
Bara det får mig att må så mycket bättre. Jag kan le igen. På riktigt!

Jag har börjat träna lite, är på väg upp i vikt och ska snart skaffa mig ett gymkort. Jag kommer att skicka in en ansökan till SMO i höst när jag gjort högskoleprovet. Sen kommer jag fortsätta söka, en gång i halvåret samtidigt som jag kommer plugga upp mina betyg. Detta kommer bli grymt. Tillslut kommer jag att bli antagen och inom några år kommer jag att jobba inom räddningstjänsten!

Vad jag vill säga med detta är att ingen ska bli nedtryckt, ingen ska bli kuvad eller på något sätt illa behandlad.
Ingen ska sluta kämpa för sin dröm.
Tro mig, ni kommer att lyckas om ni bara vill. Och på vägen dit är det viktigt att vi tar strid mot all form av förtryck och ger patriarkatet ett knytnävsslag!

Ingen ska tro att den förtjänar någon form av våld. Ingen ska inbilla sig att de gjort sig förtjänta av kränkningar, idioter finns det gott om, och ingen annan än du själv kan sätta ner foten och gå därifrån. Stå upp för den du är och låt för satan inte en idiot förstöra för dig.

Nu kör vi!!!

Kommentera

Publiceras ej